Пошуковий запит: (<.>A=Цапко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Цапко А. М. Особливості організації магістерської підготовки в університетах України початку ХІХ століття [Електронний ресурс] / А. М. Цапко // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 184-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_22 На основі аналізу нормативно-правових документів з питань вищої освіти розкрито особливості організації магістерської підготовки у ВНЗ України початку ХІХ ст., висвітлено основні положення "Попередніх правил народної освіти" (1803 р.), Статуту Харківського університету 1804 р. та "Положення про випробування на вчені ступені" (1819 р.) щодо підготовки здобувачів магістерського ступеня. Визначено специфіку організації магістерської підготовки у визначених хронологічних межах: від магістрів вимагалися певні педагогічні навички і вміння, а також вони повинні були досконало знати не лише основні предмети, а й "допоміжні науки".На основе анализа нормативно-правовых документов по вопросам высшего образования раскрыты особенности организации магистерской подготовки в ВУЗ Украины в начале ХІХ в., освещены основные положения "Предыдущих правил народного образования" (1803 г.), Устава Харьковского университета 1804 г. и "Положения о производстве в ученые степени" (1819 г.) относительно подготовки соискателей магистерского степени. Определена специфика организации магистерской подготовки в исследуемый период: от магистров требовались определенные педагогические навыки и умения, а также они должны были досконально знать не только основные предметы, но и "дополнительные науки".Based on the analysis of legal documents on Higher Education disclosed features of the organization of master's training in higher educational institutions of Ukraine at the beginning of the nineteenth century, highlights the key provisions of the "previous rule of public education" (1803).
|
2. |
Цапко А. А. Самораспространяющееся взаимодействие в системе CoSO4–NaO2 [Електронний ресурс] / А. А. Цапко, В. В. Шаповалов // Вопросы химии и химической технологии. - 2012. - № 4. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2012_4_29
|
3. |
Цапко А. Нормативно-правове регулювання підготовки магістрів в університетах України другої чверті ХІХ століття [Електронний ресурс] / А. Цапко // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 2. - С. 9-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_2_3
|
4. |
Цапко А. М. Вимоги до здобувачів магістерського ступеня в університетах України другої половини ХІХ століття [Електронний ресурс] / А. М. Цапко // Молодий вчений. - 2014. - № 11(14). - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_11(14)__51
|
5. |
Воловельская И. В. Влияние факторов внешней и внутренней среды на эффективность работы предприятий [Електронний ресурс] / И. В. Воловельская, А. Цапко, А. Кушнирик, К. Купрадзе // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - № 60. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_60_19
|
6. |
Ковальова О. В. Здоров'язбереження в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Ковальова, А. М. Цапко, О. О. Прокоф'єва, С. В. Грищенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2022. - № 1(1). - С. 165-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_1(1)__19
|
7. |
Попова О. В. Обґрунтування змісту етапів технології підготовки майбутніх учителів до педагогічної фасилітації у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Попова, А. М. Цапко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 93. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2020_93_19
|
8. |
Попова О. В. Екстеріоризація лідерського потенціалу здобувачів вищої освіти у процесі формування у них активної соціальної позиції [Електронний ресурс] / О. В. Попова, А. М. Цапко // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2022. - № 1. - С. 285-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2022_1_45
|
9. |
Цапко А. Визначення змісту та структури готовності майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / А. Цапко, В. Товстоган, І. Глущенко // Молодь і ринок. - 2022. - № 6. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_6_13
|
10. |
Цапко А. М. Фактори, які впливають на самоконтроль студента під час дистанційного навчання [Електронний ресурс] / А. М. Цапко, В. В. Мацько, Т. М. Дорошенко // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48(1). - С. 218-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_48(1)__48
|
11. |
Цапко А. М. Особливості системи освіти та професійної орієнтації Швейцарії [Електронний ресурс] / А. М. Цапко, С. А. Саяпіна, Н. О. Зуєнко, Ж. М. Шевченко, І. В. Брюховецька // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 58(1). - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_58(1)__39
|
12. |
Цапко А. М. Віртуалізація та можливості її використання в освіті [Електронний ресурс] / А. М. Цапко, І. О. Самойленко, О. С. Калініна, Л. М. Чередник // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 61(2). - С. 228-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_61(2)__48
|
13. |
Дзевицька Л. С. Забезпечення розвитку soft skills у студентів вищих навчальних закладів: інноваційні стратегії та ролі освіти [Електронний ресурс] / Л. С. Дзевицька, А. М. Цапко, Н. В. Солтис // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 14. - С. 140-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_14_14
|